Avanza Malpica Solicita a Instalación dun Caixeiro en Buño-Leiloio.

Hola, xa fai 11 anos preto de 4.000 habitantes de diferentes parroquias de Malpica e Ponteceso, teñen que desprazarse obrigatoriamente os núcleos de Malpica, Ponteceso ou Carballo, para realizar as xestions necesarias nas entidades financieiras, se non teñen medio de transporte tamen se ven na obriga de esperar a o luns para realizar ditas xestions nun BUS...( "Tratan"a xente como se fosen de inferior categoría...) Fai mais de unha década pechou a oficina de Nova Galicia Banco, hoxe coñecida como ABANCA...Unha oficina que facia a vida cotia mais fácil para os veciños de Buño, Leiloio, Cambre, Cerqueda, Xornes, Pazos...o agravio en especial afecta as localidades de Buño e Leiloio ( non están "morrendo", estanas a "matar"...) Primeiro foi o cuartel da Garda Civil, orixinando a inseguridade dos veciños, despois a estrada nova co desvío do tráfico cotia e orixinando unha merma económica moi importante na zona, e logo para rematar o peche da OFICINA BANCARIA...por iso dende AVANZA MALPICA imos poñer en funcionamento unha recollida de firmas, para esixir a instalación dun CAIXEIRO na zona de Buño-Leiloio e así facer mais fácil a vida dos veciños, permitindo que a zona de Buño-Leiloio recupere a movilidade que siempre a carectizou.
Oficina-da-Caixa-Galicia-en-Buno.jpg

Al firmar, autorizo a Javier Rodriguez a entregar la información que proporciono en este formulario a quienes tengan poder sobre este tema.