EL CAU AEIG GRATALLOPS NECESSITA UN LOCAL DIGNE

Fa 25 anys que va néixer el cau i fa més de 20 que no tenim un local propi. El cau és un espai on nens i nenes de totes les edats aprenen jugant, on poden desenvolupar-se de la manera que necessiten i on se n'adonen que els valors són essencials per viure feliç. On joves aprenen a mirar el món amb uns altres ulls i a ser crítics amb allò que els envolta per poder canviar-ho. On un grup de voluntaris cada cap de setmana inverteix tot el seu temps per poder fer créixer aquest projecte educatiu. Al cau de Pallejà hi participem 50 nens i nenes, 30 adolescents i joves, i totes les seves famílies i NO TENIM LOCAL.

Fa molts anys que l'Ajuntament no ens facilita absolutament cap ajuda per poder tindre un lloc en aquest poble i això ens demostra el poc que ens valora la nostra feina. Quan fa fred i plou els nens no tenen on estar, no tenim lloc on guardar tot el material ni on fer les reunions. Actualment ens trobem en un local compartit i sense condicions segures.

Per aquests motius EXIGIM UN LOCAL DIGNE!

Ajuda'ns a poder seguir creixent!

Al firmar, autorizo a AEIG GRATALLOPS a entregar la información que proporciono en este formulario a quienes tengan poder sobre este tema.

No mostraremos el número de teléfono públicamente en línea.